Hanya Dengan 1 Klik Sahaja!!!

UiTM Di Hatiku ^^,


Saturday, 24 December 2011

life is like sailing on the ocean


ALHAMDULILLAH SYUKUR atas limpahan rahmat yang Engkau berikan..
Tidak aq melupakanMu wahai Sang Pencipta..

Hai blogie sume, ASSALAMUALAIKUM! sblum tlupe.. 
Macam biase, aq nk ucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat di "Ketok2!! blog AMCT"..
Dgn harapan, tdak jemu dgn hiasan dan entri yg aq hasilkan..
InsyaAllah apa yg baik dtgnyer dri Allah, dan ape yg buruk dtg dri kelemahan diri aq sendiri..
sama2 lah kte mengIslahkan diri..
Mid Sem Break mmbuka tirai! 
kali nie, di hari nie, aq terjaga dlm lamunan sementara, aq bebisik pada diri aq "bleyh kew aq blik rumah dgn keadaan hujan lebat yg tidak putus2, ya Allah, izinkan aq berjmpe dgn keluarga tercinta". nie ler ungkapan dri bisikan aq sndri..

Finally, aq da smpai rumah smlm.. trus senyum lebar :D ngehehehe... 
  
*sory entry kali nie mmpunyai masalh punctual. so, harap korang xkisah ngn entry kali nie :)

p/s: awak! lpas nie igt eh.. jgn nak bgi kawan2 kte pada org yg tlah putus cinta atau tgah gler meroyan nak kan aweks! biar diorng kate kte sombong, asalkan kawan kte selamat.. diorng jah kate awk sombong, tpi tu dri pndangan org cmtu lar.. dri mate2 kawan2 baik awk, awk xsombong.. awk peramah.. awk baik.. InsyaAllah sume okey :)

9 comments:

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Suke nye dia.. dapat jugak jumpa ma, abah, adik2 die kan kan. :)
alhamdulillah awak tak tersekat kat dalam uitm tu haa... ishh. awak tak tau plak yang kita kat shah alam, duk berdoa .. jangan lah segamat banjir lagi... bagi awak lepas dulu..

P/S: awak.. heee. awak kate kat kite kee?? huhu..

ank mak siti said...

hehe, ye kew wak.. terima kasih lar kerana rsaukan kte.. krana awk kte dpt blik, smgat kowt.. nie kte bru dgr berita pagi, segamat da bnjir.. sib bek kte lpas dlu..

#xde lar wak.. kte tujukn kat smua prmpuan.. :D

Cik Tetra said...

happy holidayy!! alhamdulillah sempat sampai rumah kan.. :)

~cik una~ said...

sweetnyer korang ni.. :) good luck. :)

ank mak siti said...

cik tetra: happy holiday too.. test2 tuk minggu lpas cuti jgn lpe plak..

ank mak siti said...

una: wah ko una..
mne tahu sweet..
pnah rase da kew?..

azira said...

Zhi Azira si mata Boolat? Haha. Mana ada bulat lahh.. Effect lens semata-mata. Kahkah :D

ank mak siti said...

HAHA, tpi cute kowt aq suke tgok..
saje ltak, klu xske aq leyh tukar..

azira said...

Eh, takde lah. Sukahati mu lah (: